ЙОГА КУРС ЛЪКИ БАНСКО

5 или 4 дни в апартхотел Лъки Банско СПА&Релакс*****

Периоди на провеждане:

  • prakashкурсове с пракаш индийски йога инструктор 23 – 27 септември 2020 г. 18 – 22 ноември 2020 г.

НАПРАВИ РЕЗЕРВАЦИЯ

Цени:

Цените за 1 участник при пълен пансион и самостоятелно настаняване в студио Лукс за целия престой са:

• За 4-дневен курс (3 нощувки) – 280 евро.
• За 5-дневен курс (4 нощувки) – 350 евро

С какво
се отличаваме

  • prakash

    Пракаш
    индийски йога инструктор

  • Мукеш Мамгейн

    МУКЕШ МАГМЕЙН
    индийски готвач по Аюрведа

  • йога сесии

    4 ЧАСА ЙОГА СЕСИИ
    (сутрин, следобед, вечер)

  • йога масажи

    Масаж 50 мин.
    (включен в цената)

  • ниво на хотела

    5 ЗВЕЗДНО НИВО
    в хотел Лъки Банско

  • преходи

    ЕЖЕДНЕВНИ ПРЕХОДИ
    в планината

И ОЩЕ

  • КОННА ЕЗДА

    КОННА ЕЗДА

  • ЛЕКЦИИ ПО ЙОГА

    ЛЕКЦИИ ПО ЙОГА

  • ПИКНИК

    ПИКНИК

  • ПРИЕМ НА ЗЕОЛИТ

    ПРИЕМ НА ЗЕОЛИТ

ПОЛЗИТЕ
ОТ ЙОГА ЗА ВАС

Yoga pose





  • HORSEBACK RIDING

    ПОЛЗА 1

    Яма (Yama) – Принципите на яма изграждат външна, обществена самодисциплина, която е изключително важна, когато се следва пътят на източната наука.

  • HORSEBACK RIDING

    ПОЛЗА 2

    Нияма (Niyama) - укрепва личността на човека и му дават възможност сам да изучава себе си – своите реакции и поведенчески модели, в голяма дълбочина.

  • HORSEBACK RIDING

    ПОЛЗА 3

    Асана (Asana) - стимулират мускулите и нервите по специфичен начин, допринасяйки за създаването на най-важното условие за практикуването на йога – физическо тяло с идеално здраве

  • HORSEBACK RIDING

    ПОЛЗА 4

    Пранаяма (Pranayama) - Контролът на жизнената енергията има огромна полза за физическото здраве, както и за успокояване и балансиране на умствените процеси и психичните реакции.

  • HORSEBACK RIDING

    ПОЛЗА 5

    Пратяхара (Pratyahara) - Тази практика балансира и успокоява петте сетива – зрение, слух, обоняние, допир и вкус. Напрежението в ума намалява значително дори след кратко „отдръпване“ навътре. .

  • HORSEBACK RIDING

    ПОЛЗА 6

    Дхарана ( Dharana) - Тренират се волята и постоянството; мозъкът подобрява способността си да запаметява; увеличават се вниманието, както и устойчивостта на мисловните процеси.

  • HORSEBACK RIDING

    ПОЛЗА 7

    Дхяна (Dhyana) - помага да преодолеем тези ограничения – да осъзнаем по-фините и позитивни сили в себе си, да развием способности (като интуицията например).

  • HORSEBACK RIDING

    ПОЛЗА 8

    Самадхи (Samadhi) - четвъртото състояние на съзнанието, което надхвърля трите нормални: на събуждане, сънуване и сън без сънища. Човекът, който постига самадхи, се превръща в дар за своето общество .

ВИЖТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ПОЛЗИТЕ ОТ ЙОГА

ПОЛЗИТЕ ОТ АЮРВЕДИЧНОТО ХРАНЕНЕ

Включват се всички видове храни, но съчетани в подходящи комбинации. В аюрведичното хранене продуктите могат да се комбинират така, че да се постигне синергичен ефект с цел подобрение на здравето.

  • ayufoodayufoodayufoodayufood
  • ο Аюрведичният начин на хранене ни позволява да консумираме всички видове храни, като ни дава напътствия за различните концепции и ни помага да осъзнаем ролята на правилното хранене в нашия живот.
    ο Обръща се специално внимание на храносмилателния процес и поддържането на метаболизма в баланс.
    ο Аюрведичното хранене има индивидуална насоченост – съобразено е с възрастта и местоположението на човека и отчита промените в сезоните и времето. Тази гъвкавост прави концепцията по-близка на хората и улеснява приложението на хранителния режим в ежедневието.

    ВИЖТЕ ВСИЧКИ ПОЛЗИ

КОИ СА 100-ТЕ НАЙ-ИЗПОЛЗВАНИ АСАНИ

АСАНИ ОТ ИЗПРАВЕНА ПОЗИЦИЯ

  • АСАНИ Тадасана
    (Tadasana)
  • АСАНИ Урдва Намаскарасана
    (Urdhva Namaskarasana)
  • АСАНИ Вирабхадрасана
    (Virabhadrasana)
  • АСАНИ Утхита Хаста Падасана
    (Utthita Hasta Padasana)
  • АСАНИ Гарудасана
    (Garudasana)


АСАНИ ОТ ИЗПРАВЕНА ПОЗИЦИЯ С НАВЕЖДАНЕ НАПРЕД

  • АСАНИ Парсвотанасана
    (Parsvottanasana)
  • АСАНИ Прасарита Падотанасана
    (Prasarita Padottanasana)
  • АСАНИ Бадха Хаста Утанасана
    (Baddha Hasta Uttanasana)
  • АСАНИ Утанасана
    (Uttanasana)

АСАНИ В КЛЕК

  • АСАНИ Уткатасана
    (Utkatasana)
  • АСАНИ Париврта Уткатасана
    (Parivrtta Utkatasana)
  • АСАНИ Утката Конасана
    (Utkata Konasana)
  • АСАНИ Ватаянасана
    (Vatayanasana)
  • АСАНИ Маласана
    (Malasana)


АСАНИ ОТ ПОЗИЦИЯ КОЛЯННА ОПОРА

  • АСАНИ Марджасана
    (Marjaryasana)
  • АСАНИ Битиласана
    (Bitilasana)
  • АСАНИ Вяграсана
    (Vyaghrasana)
  • АСАНИ Ека Пада Саламба Капотасана
    (Eka Pada Salamba kapotasana)
  • АСАНИ Адо Мукха Сванасана
    (Adho Mukha Svanasana)


АСАНИ ОТ ПОЗИЦИЯ ЛИЦЕВ ЛЕГ

  • АСАНИ Дханурасана
    (Dhanurasana)
  • АСАНИ Ащангасана
    (Ashtangasana)
  • АСАНИ Бхуджангасана
    (Bhujangasana)
  • АСАНИ Макарасана
    (Makarasana)
  • АСАНИ Шалабасана
    (Shalabhasana)


АСАНИ ОТ ПОЗИЦИЯ ТИЛЕН ЛЕГ

  • АСАНИ Урдва Прасарита Падасана
    (Urdhva Prasarita Padasana)
  • АСАНИ Супта Падангустхасана
    (Supta padangusthasana)
  • АСАНИ Парипурна Навасана
    (Paripurna Navasana)
  • АСАНИ Матсясана
    (Matsyasana)
  • АСАНИ Паванмуктасана
    (Pawanmuktasana)


АСАНИ ОТ СЕДЯЩО ПОЛОЖЕНИЕ С НАВЕЖДАНЕ НАПРЕД

  • АСАНИ Пасчимотасана
    (Paschimottanasana)
  • АСАНИ Джану Ширшасана
    (Janu Sirsasana)
  • АСАНИ Баласана
    (Balasana)
  • АСАНИ Сасангасана
    (Sasangasana)
  • АСАНИ Симхасана
    (Simhasana)


АСАНИ ОТ СЕДЯЩО ПОЛОЖЕНИЕ

  • АСАНИ Дандасана
    (Dandasana)
  • АСАНИ Бадха Конасана
    (Baddha Konasana)
  • АСАНИ Упависта Конасана
    (Upavistha Konasana)
  • АСАНИ Парватасана
    (Parvatasana)
  • АСАНИ Вирасана
    (Simhasana)


АСАНИ С ОГЪВАНЕ В СТРАНИ

  • АСАНИ Утхита Триконасана
    (Utthita Trikonasana)
  • АСАНИ Утхита Парсваконасана
    (Utthita Parsvakonasana)
  • АСАНИ Париврта Джану Ширшасана
    (Parivrttta Janu Sirsasana)
  • АСАНИ Ардха Чандрасана
    (Ardha Chandrasana)
  • АСАНИ Паригхасана
    (Parighasana)


АСАНИ С ОГЪВАНЕ НАЗАД

  • АСАНИ Ханумасана
    (Hanumanasana)
  • АСАНИ Устрасана
    (Ustrasana)
  • АСАНИ Урдва Данурасана
    (Urdhva Dhanurasana – Chakrasana)
  • АСАНИ Капотасана
    (Kapotasana)
  • АСАНИ Анджанеуасана
    (Anjaneyasana)


АСАНИ ТРЕНИРАЩИ БАЛАНС

  • АСАНИ Ширшасана
    (Sirsasana)
  • АСАНИ Бакасана
    (Bakasana)
  • АСАНИ Маурасана
    (Mayurasana)
  • АСАНИ Аштавакрасана
    (Ashtavakrasana)
  • АСАНИ Адо Мукха Врксасана
    (Adho Mukha Vrksasana)


ОБЪРНАТИ АСАНИ

  • АСАНИ Ширшасана
    (Halasana)
  • АСАНИ Сарвангасана
    (Sarvangasana)
  • АСАНИСупта Конасана
    (Supta Konasana)
  • АСАНИ Супта Пасчимотасана
    (Supta Paschimottasana)
  • АСАНИ Карнапидасана
    (Karnapidasana)

ВИЖТЕ ВСИЧКИ 100 АСАНИ


ВИДОВЕ ЙОГА В
НАШИЯ КУРС

  • yoga1
  • Сатянанда йога

    Основател на системата Сатянанда йога е Шри Свами Сатянанда Сарасвати и неговите последователи. Този стил йога съчетава разнообразни йога практики, измежду които: асани (физически пози), чрез които се постига баланс между ума и тялото чрез физическото тяло, дихателните практики (пранаяма), с които се въздейства на енергийното тяло (поизвестно като чи или ки в някой други системи), медитация – практика, с която се постига фокусиране и успокояване на ума.

    НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ
  • yoga1
  • Раджа йога

    Раджа йога е система, която е създадена и описана от мъдреца Патанджали в създадените от него „Йога сутри“. В текста са обхванати всички осем фази от йога практикуването и всички те, взети заедно, са известни като Раджа йога. Йогийската система Раджа йога е обширна. Тя се занимава с човешкото поведение и личност, и постигането на усъвършенстване.

    НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ
  • yoga1
  • Хатха йога

    Понятието Хатха йога традиционно се ползва, за да опише физическите практики от асана. Най-често този вид йога се практикува чрез позите и асаните. Сричката ха носи смисъла на жизнената сила, която действа на физическото тяло, а тха се отнася до читта (умствената сила). Хатха йога е своеобразен катализатор, който събужда и двете енергии, които пък направляват нашия живот. Техниките, които се използват в този стил йога, пречистват и хармонизират целите системи на физическото тяло, а ума го фокусират. Тези практики са прелюдие и подготовка за по-сложните практики като кундалини и чакра.

    НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ

Вижте още видове йога

КАКВО СПОДЕЛЯТ НАШИТЕ КЛИЕНТИ

Запалена съм по йогата от близо 15 години и с нетърпение очаквах да посетя курс, който съчетава планинска почивка с любимите ми занимания.Прочетете тук →

Светлана

Luckyyoga
5.0
2018-04-26T08:28:17+03:00

Светлана

Запалена съм по йогата от близо 15 години и с нетърпение очаквах да посетя курс, който съчетава планинска почивка с любимите ми занимания.Прочетете тук →
Приятно съм изненадана от йога курса, който провеждате в Лъки Банско! Чудесна атмосфера в хотела, прекрасен и вежлив персонал, изключително компетентен йога инструктор. Продължавайте в същия дух!

Мария

Luckyyoga
5.0
2018-04-26T08:29:49+03:00

Мария

Приятно съм изненадана от йога курса, който провеждате в Лъки Банско! Чудесна атмосфера в хотела, прекрасен и вежлив персонал, изключително компетентен йога инструктор. Продължавайте в същия дух!
Здравейте, Пишем ви, за да изкажа огромното си възхищение по организацията на курса по йога. Бях за 6 прекрасни дни по програмата с Камал и съм заредена с много положителни емоции!Прочетете тук →

ПЕТРАНКА

Luckyyoga
5.0
2018-04-26T08:32:11+03:00

ПЕТРАНКА

Здравейте, Пишем ви, за да изкажа огромното си възхищение по организацията на курса по йога. Бях за 6 прекрасни дни по програмата с Камал и съм заредена с много положителни емоции!Прочетете тук →
5.0
3

ВИЖТЕ ОЩЕ ОТЗИВИ

ПОЛЕЗНИ СТАТИИ

Кои са най-трудните за изпълнение асани?

Някои асани в хатха йога са учудващо по-трудни от други, които са ни изглеждали доста “по-завъртяни”, а сме се справили с тях. Гарван (бакасана) Смятана от много за трудна, тази поза всъщност е сложна само като концепция.  Щом веднъж сме я проумели, ще разберем, че нейното изпълнение не е толкова свързано със силата на ръцете ни, а със законите на физиката и силата на нашата концентрация. Ако това, което ви притеснява, е, че няма да издържите на собствената си тежест, не се тревожете – този страх е напълно неоснователен. Трудното е, докато успеете да наместите тялото си в една вертикална права.  Когато постигнете това, мигновеноПрочетете тук →

От колко годишна възраст е препоръчително децата да започнат да практикуват йога?

Йога е древна практика от Индия, датираща от преди хиляди години. Тя е създадена, за да се постигане по-положително гледане към живота и съсредоточено, постоянно усещане за спокойствие и мир. Самата дума „йога“ означава „съюз“, „съюз с божественото“. Въпреки това, в днешно време хората са отнели духовната насоченост на йога и мислят, че това са просто упражнение.   Известно е, че йога е чудесна за възрастни. Но само за тях ли? Не! Йога практиката в идеалния случай трябва да се започне от най-ранната възраст.   Знаем, че възрастните се борят със стрес всеки ден. Но днешните деца са също толкова стресирани. Те трябва да вървятПрочетете тук →

Йога за начинаещи - какво трябва да знаем

Чрез практикуване на йога се постига баланс и хармония на тялото с ума и емоциите. Това става чрез разнообразни йога практики. Те могат да бъдат: асани – физически упражнения пранаяма – дихателни практики шаткарма – пречистващи практики на вътрешно ниво бандаха и мудри – психо-физиологични техники, с които се освобождава енергията множество техники за медитация. Ако сте решили да се впуснете в йога приключение за пръв път, то със сигурност имате много въпроси. Какво ще ви трябва, дали е подходяща за вас, какъв стил да изберете, или колко често може да се практикува. Йога студиата в страната предлагат йога, както за напреднали, така и заПрочетете тук →

Йога асани за седма чакра

Седмата чакра в йога – това е т. нар. теменна чакра, на санскрит нейното име е сахашрара. В аюрведа се смята, че сахашрара е короната на човека, благодарение на която той се свързва със света (мрежата) на идеите, затова и символът, с който се изобразява, е лотос с хиляди листчета. Според индийската медицина човекът е като дърво, но обърнато наопаки.   Нашите корени всъщност са в короната, затова и енергията си ние черпим именно от връзката си с нематериалния свят точно така, както растенията черпят от почвата. За да си помогнем с цел по-пълноценно усвояване на енергиен заряд от небето и вселената, ние трябва даПрочетете тук →

Йога асани за шеста чакра

На санскритски Шестата чакра се нарича Аджна чакра. Тя е известна още като чакрата на Третото око, където живее духовното прозрение и видение. Аджна чакра се свързва с цвета на индиго синьото и елемента на светлината.   Разположена е между веждите, малко над линията на очите. Когато тази чакра се активира чрез духовно посвещение, практики или други положителни житейски преживявания, възможно е чрез творчески техники за визуализация да развиете способности, като ясновидство и  “сбъдване” на мечти.   Една чакра може да се блокира или дисбалансира в:   трудни житейски моменти негативни вътрешни мисловни модели от физическо напрежение   Когато една чакра е дисбалансирана, скоростта наПрочетете тук →

Йога асани за пета чакра

Източникът на изразяването ни е петата чакра, която е центърът, който дава глас на духа ни. Тук енергията се трансформира в проявите ни във физическия свят. Разположена в центъра на гърлото, петата чакра е свързана с творчество, правдивост, звукови вибрации, честност, лоялност и нежност.   Силата на тази чакра се състои в способността ни да разбираме, кои сме и да отстояваме това публично. Чакрата се символизира с небесно син лотос с шестнадесет венчелистчета. С пречистването й умението ни да чуваме се превръща в съзнателно слушане, от което възниква  дълбокото познание, водещо към по-задълбочени житейски резултати. Свързано с утвърждаването „Говоря“, творческата личност по същество ще сеПрочетете тук →

Йога

В тялото ни има седем чакри – енергийни центрове, които с времето се блокират от често напрежение и ниско самочувствие. Практикуването на пози, които съответстват на всяка ваша чакра, могат да освободят въпросните блокажи и да изчистят пътя към висшето ви съзнание.   Четвъртата чакра (също така позната като Анахата чакра, което означава „невредим“) е нашият вътрешен храм, в който Атма, нашата душа (Истинското Аз) пребивава. Цветът му е зелен, а мантрата му е YAM. Тя е разположена в областта на сърцето, както отпред, така и отзад на торса ви.   Това е средната точка между трите долни, базирани на земята чакри, и горните три,Прочетете тук →

Йога асани за трета чакра

Кои са йога позите, които се използват за балансиране на трета чакра  Третата чакра (макрара чакра, означаваща „блестящо бижу“) и е седалището на личната сила в тялото, защото това е чакрата на жизнената сила. Задължително е да укрепим тази чакра, ако искаме да проявим собствените си уникални божествени дарби през този живот. Без силата, култивирана в третата чакра, цялото творчество, произтичащо от втората чакра, е малко полезно. Третата чакра ни дава кураж за постигане на лично съвършенство.Прочетете тук →

Йога асани за втора чакра

Втора чакра в йога се нарича свадхищана – или сакрална, а също и сладка чакра, и е разположена в долната част на корема. Можем да я намерим, поставяйки четири пръста точно под пъпа си. Сакралната чакра е оранжева. Според древните вярвания, свадхищана се подчинява на енергията на богинята Ракини.Прочетете тук →

Йога асани за първа чакра

Въпросът за броя на чакрите съвсем не е еднозначен. Той е обект на дебат между отделните учения – йога, будизъм, хиндуизъм и техните тантрически (т.е. езотерични) разновидности. Именно това е, което поражда объркване по темата сред повечето хора. Всъщност говорейки за чакри, ние говорим за онези центрове в нашето тяло, в които е концентрирана жизнената ни енергия.Прочетете тук →