ЙОГА КУРС ЛЪКИ БАНСКО

6, 5 или 4 дни в апартхотел Лъки Банско СПА&Релакс*****

Периоди на провеждане:

  • Kamalкурсове с КАМАЛ индийски йога инструктор 4 – 9 септември 2018 г. 30 окт. – 4 ноем. 2018 г. 27 ноем. – 2 дек. 2018 г.
  • prakashкурсове с пракаш индийски йога инструктор 12 – 16 дек. 2018 г.

НАПРАВИ РЕЗЕРВАЦИЯ

Цени:

Цените за 1 участник при пълен пансион и самостоятелно настаняване в студио Лукс за целия престой са:

• За 4-дневен курс (3 нощувки) – 474 лв.
• За 5-дневен курс (4 нощувки) – 592 лв.
• За 6-дневен курс (5 нощувки) – 692 лв.

С какво
се отличаваме

  • Камал

    КАМАЛ
    индийски йога инструктор

  • Мукеш Мамгейн

    МУКЕШ МАГМЕЙН
    индийски готвач по Аюрведа (от септември)

  • йога сесии

    4 ЧАСА ЙОГА СЕСИИ
    (сутрин, следобед, вечер)

  • йога масажи

    Масаж 50 мин.
    (включен в цената)

  • ниво на хотела

    5 ЗВЕЗДНО НИВО
    в хотел Лъки Банско

  • преходи

    ЕЖЕДНЕВНИ ПРЕХОДИ
    в планината

И ОЩЕ

  • КОННА ЕЗДА

    КОННА ЕЗДА

  • ЛЕКЦИИ ПО ЙОГА

    ЛЕКЦИИ ПО ЙОГА

  • ПИКНИК

    ПИКНИК

  • ПРИЕМ НА ЗЕОЛИТ

    ПРИЕМ НА ЗЕОЛИТ

ПОЛЗИТЕ
ОТ ЙОГА ЗА ВАС

Yoga pose





  • HORSEBACK RIDING

    ПОЛЗА 1

    Яма (Yama) – Принципите на яма изграждат външна, обществена самодисциплина, която е изключително важна, когато се следва пътят на източната наука.

  • HORSEBACK RIDING

    ПОЛЗА 2

    Нияма (Niyama) - укрепва личността на човека и му дават възможност сам да изучава себе си – своите реакции и поведенчески модели, в голяма дълбочина.

  • HORSEBACK RIDING

    ПОЛЗА 3

    Асана (Asana) - стимулират мускулите и нервите по специфичен начин, допринасяйки за създаването на най-важното условие за практикуването на йога – физическо тяло с идеално здраве

  • HORSEBACK RIDING

    ПОЛЗА 4

    Пранаяма (Pranayama) - Контролът на жизнената енергията има огромна полза за физическото здраве, както и за успокояване и балансиране на умствените процеси и психичните реакции.

  • HORSEBACK RIDING

    ПОЛЗА 5

    Пратяхара (Pratyahara) - Тази практика балансира и успокоява петте сетива – зрение, слух, обоняние, допир и вкус. Напрежението в ума намалява значително дори след кратко „отдръпване“ навътре. .

  • HORSEBACK RIDING

    ПОЛЗА 6

    Дхарана ( Dharana) - Тренират се волята и постоянството; мозъкът подобрява способността си да запаметява; увеличават се вниманието, както и устойчивостта на мисловните процеси.

  • HORSEBACK RIDING

    ПОЛЗА 7

    Дхяна (Dhyana) - помага да преодолеем тези ограничения – да осъзнаем по-фините и позитивни сили в себе си, да развием способности (като интуицията например).

  • HORSEBACK RIDING

    ПОЛЗА 8

    Самадхи (Samadhi) - четвъртото състояние на съзнанието, което надхвърля трите нормални: на събуждане, сънуване и сън без сънища. Човекът, който постига самадхи, се превръща в дар за своето общество .

ВИЖТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ПОЛЗИТЕ ОТ ЙОГА

ПОЛЗИТЕ ОТ АЮРВЕДИЧНОТО ХРАНЕНЕ

Включват се всички видове храни, но съчетани в подходящи комбинации. В аюрведичното хранене продуктите могат да се комбинират така, че да се постигне синергичен ефект с цел подобрение на здравето.

  • ayufoodayufoodayufoodayufood
  • ο Аюрведичният начин на хранене ни позволява да консумираме всички видове храни, като ни дава напътствия за различните концепции и ни помага да осъзнаем ролята на правилното хранене в нашия живот.
    ο Обръща се специално внимание на храносмилателния процес и поддържането на метаболизма в баланс.
    ο Аюрведичното хранене има индивидуална насоченост – съобразено е с възрастта и местоположението на човека и отчита промените в сезоните и времето. Тази гъвкавост прави концепцията по-близка на хората и улеснява приложението на хранителния режим в ежедневието.

    ВИЖТЕ ВСИЧКИ ПОЛЗИ

КОИ СА 100-ТЕ НАЙ-ИЗПОЛЗВАНИ АСАНИ

АСАНИ ОТ ИЗПРАВЕНА ПОЗИЦИЯ

  • Тадасана
    (Tadasana)
  • Урдва Намаскарасана
    (Urdhva Namaskarasana)
  • Вирабхадрасана
    (Virabhadrasana)
  • Утхита Хаста Падасана
    (Utthita Hasta Padasana)
  • Гарудасана
    (Garudasana)


АСАНИ ОТ ИЗПРАВЕНА ПОЗИЦИЯ С НАВЕЖДАНЕ НАПРЕД

  • Парсвотанасана
    (Parsvottanasana)
  • Прасарита Падотанасана
    (Prasarita Padottanasana)
  • Бадха Хаста Утанасана
    (Baddha Hasta Uttanasana)
  • Утанасана
    (Uttanasana)

АСАНИ В КЛЕК

  • Уткатасана
    (Utkatasana)
  • Париврта Уткатасана
    (Parivrtta Utkatasana)
  • Утката Конасана
    (Utkata Konasana)
  • Ватаянасана
    (Vatayanasana)
  • Маласана
    (Malasana)


АСАНИ ОТ ПОЗИЦИЯ КОЛЯННА ОПОРА

  • Марджасана
    (Marjaryasana)
  • Битиласана
    (Bitilasana)
  • Вяграсана
    (Vyaghrasana)
  • Ека Пада Саламба Капотасана
    (Eka Pada Salamba kapotasana)
  • Адо Мукха Сванасана
    (Adho Mukha Svanasana)


АСАНИ ОТ ПОЗИЦИЯ ЛИЦЕВ ЛЕГ

  • Дханурасана
    (Dhanurasana)
  • Ащангасана
    (Ashtangasana)
  • Бхуджангасана
    (Bhujangasana)
  • Макарасана
    (Makarasana)
  • Шалабасана
    (Shalabhasana)


АСАНИ ОТ ПОЗИЦИЯ ТИЛЕН ЛЕГ

  • Урдва Прасарита Падасана
    (Urdhva Prasarita Padasana)
  • Супта Падангустхасана
    (Supta padangusthasana)
  • Парипурна Навасана
    (Paripurna Navasana)
  • Матсясана
    (Matsyasana)
  • Паванмуктасана
    (Pawanmuktasana)


АСАНИ ОТ СЕДЯЩО ПОЛОЖЕНИЕ С НАВЕЖДАНЕ НАПРЕД

  • Пасчимотасана
    (Paschimottanasana)
  • Джану Ширшасана
    (Janu Sirsasana)
  • Баласана
    (Balasana)
  • Сасангасана
    (Sasangasana)
  • Симхасана
    (Simhasana)


АСАНИ ОТ СЕДЯЩО ПОЛОЖЕНИЕ

  • Дандасана
    (Dandasana)
  • Бадха Конасана
    (Baddha Konasana)
  • Упависта Конасана
    (Upavistha Konasana)
  • Парватасана
    (Parvatasana)
  • Вирасана
    (Simhasana)


АСАНИ С ОГЪВАНЕ В СТРАНИ

  • Утхита Триконасана
    (Utthita Trikonasana)
  • Утхита Парсваконасана
    (Utthita Parsvakonasana)
  • Париврта Джану Ширшасана
    (Parivrttta Janu Sirsasana)
  • Ардха Чандрасана
    (Ardha Chandrasana)
  • Паригхасана
    (Parighasana)


АСАНИ С ОГЪВАНЕ НАЗАД

  • Ханумасана
    (Hanumanasana)
  • Устрасана
    (Ustrasana)
  • Урдва Данурасана
    (Urdhva Dhanurasana – Chakrasana)
  • Капотасана
    (Kapotasana)
  • Анджанеуасана
    (Anjaneyasana)


АСАНИ ТРЕНИРАЩИ БАЛАНС

  • Ширшасана
    (Sirsasana)
  • Бакасана
    (Bakasana)
  • Маурасана
    (Mayurasana)
  • Аштавакрасана
    (Ashtavakrasana)
  • Адо Мукха Врксасана
    (Adho Mukha Vrksasana)


ОБЪРНАТИ АСАНИ

  • Ширшасана
    (Halasana)
  • Сарвангасана
    (Sarvangasana)
  • Супта Конасана
    (Supta Konasana)
  • Супта Пасчимотасана
    (Supta Paschimottasana)
  • Карнапидасана
    (Karnapidasana)

ВИЖТЕ ВСИЧКИ 100 АСАНИ


ВИДОВЕ ЙОГА В
НАШИЯ КУРС

  • yoga1
  • Сатянанда йога

    Основател на системата Сатянанда йога е Шри Свами Сатянанда Сарасвати и неговите последователи. Този стил йога съчетава разнообразни йога практики, измежду които: асани (физически пози), чрез които се постига баланс между ума и тялото чрез физическото тяло, дихателните практики (пранаяма), с които се въздейства на енергийното тяло (поизвестно като чи или ки в някой други системи), медитация – практика, с която се постига фокусиране и успокояване на ума.

    НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ
  • yoga1
  • Раджа йога

    Раджа йога е система, която е създадена и описана от мъдреца Патанджали в създадените от него „Йога сутри“. В текста са обхванати всички осем фази от йога практикуването и всички те, взети заедно, са известни като Раджа йога. Йогийската система Раджа йога е обширна. Тя се занимава с човешкото поведение и личност, и постигането на усъвършенстване.

    НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ
  • yoga1
  • Хатха йога

    Понятието Хатха йога традиционно се ползва, за да опише физическите практики от асана. Най-често този вид йога се практикува чрез позите и асаните. Сричката ха носи смисъла на жизнената сила, която действа на физическото тяло, а тха се отнася до читта (умствената сила). Хатха йога е своеобразен катализатор, който събужда и двете енергии, които пък направляват нашия живот. Техниките, които се използват в този стил йога, пречистват и хармонизират целите системи на физическото тяло, а ума го фокусират. Тези практики са прелюдие и подготовка за по-сложните практики като кундалини и чакра.

    НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ

Вижте още видове йога

КАКВО СПОДЕЛЯТ НАШИТЕ КЛИЕНТИ

Запалена съм по йогата от близо 15 години и с нетърпение очаквах да посетя курс, който съчетава планинска почивка с любимите ми занимания.Прочетете тук →

Светлана

Luckyyoga
5.0
2018-04-26T08:28:17+00:00

Светлана

Запалена съм по йогата от близо 15 години и с нетърпение очаквах да посетя курс, който съчетава планинска почивка с любимите ми занимания.Прочетете тук →
Приятно съм изненадана от йога курса, който провеждате в Лъки Банско! Чудесна атмосфера в хотела, прекрасен и вежлив персонал, изключително компетентен йога инструктор. Продължавайте в същия дух!

Мария

Luckyyoga
5.0
2018-04-26T08:29:49+00:00

Мария

Приятно съм изненадана от йога курса, който провеждате в Лъки Банско! Чудесна атмосфера в хотела, прекрасен и вежлив персонал, изключително компетентен йога инструктор. Продължавайте в същия дух!
Здравейте, Пишем ви, за да изкажа огромното си възхищение по организацията на курса по йога. Бях за 6 прекрасни дни по програмата с Камал и съм заредена с много положителни емоции!Прочетете тук →

ПЕТРАНКА

Luckyyoga
5.0
2018-04-26T08:32:11+00:00

ПЕТРАНКА

Здравейте, Пишем ви, за да изкажа огромното си възхищение по организацията на курса по йога. Бях за 6 прекрасни дни по програмата с Камал и съм заредена с много положителни емоции!Прочетете тук →
5.0
3

ВИЖТЕ ОЩЕ ОТЗИВИ

ПОЛЕЗНИ СТАТИИ

Отслабва ли се от йога?

Откакто йога стана популярна и у нас, един от най-често задаваните въпроси на хората, които обмислят дали да не започнат да я практикуват е отслабва ли се от йога.Прочетете тук →

Йога за бременни жени

Според различни научни изследвания, подкрепени от водещи медицински клиники, практикуването на йога по време на бременност е не само напълно безопасно за майката и плода, но и помага за постигане на психо – физически баланс на бъдещата мама.Прочетете тук →

Книги за йога практика

Наскоро сте започнали да се занимавате с йога и искате да разберете повече за тази древна йогийска практика? Или сте напреднали и се нуждаете да обогатите знанията си още, попивайки мъдрите мисли на древните йога учители? А може би имате йога студио или пък търсите най-полезните асани, които можете да упражнявате у дома си?Прочетете тук →

Какво лекува йога практиката?

Практикувана повече от 3000 години в Индия, йогата набира все по-голяма популярност и у нас, тъй като освен, че допринася за удължаване на живота и запазване на младостта и гъвкавостта на тялото, йога практиката помага за превенцията и лечението на различни заболявания.Прочетете тук →

Йога тренировка на плажа сутрин

Ако сте от почитателите на йогата, то сигурно ви вълнува въпроса кога е най-добре да се прави йога. Обикновено се препоръчва да се прави йога сутрин с цел организма да се зареди с енергия за през  целия ден, а за вечерта да оставим за релаксираща медитация. Обаче изпълнявана по което и да е време, йога винаги  носи положителни ползи за здравето и ни прави щастливи, така че това че нямаме време сутрин за йога не бива да бъде причина да пропускаме ежедневната си йога сесия.Прочетете тук →

Сутрешна йога предимства - LuckyYoga

За тези от вас, които се интересуват от здравословен и природосъобразен начин на живот изпълнен с повече смисъл, то със сигурност сте чували за ползите от йога. Съществува обаче един спор в йога средите.Прочетете тук →

Йога медитации и приложение

Решили сте да започнете да медитирате? Чудесно! На добър път сте към постигане на пълноценна релаксация и духовно и емоционално израстване. Медитацията може да внесе много положителни промени в начина ни живот, когато е практикувана редовно. От типа медитация, който сте си избрали зависи колко време ще продължите да я практикувате и колко силна ще е мотивацията Ви.Прочетете тук →

Хранителен режим при йога

Всеки, който се интересува от здравословен начин на живот със сигурност е чувал за йога режим на хранене. Тъй като йога храненето е част от Аюрведа диетата, то отразява нуждите на всяка индивидуална конституция и дава лекота и енергия на тялото, необходима за правилното изпълнение на йога упражненията.Прочетете тук →

Видове йога аксесоари

Без значение дали се занимавате от доста години с йога или току що сте започнали, в тази статия ще откриете полезна информация за това кои аксесоари са ни необходими, за да бъдат заниманията ни по-йога по-удобни, по-безопасни, а не на последно място и по-приятни.Прочетете тук →

Йога поздрав към слънцето

Слънчевият поздрав, или още наречен Surya Namaskar (Сурия Намаскар), представлява популярна серия от йога асани, изпълнявани в определена последователност. Обикновено се изпълнява като вид загрявка преди да се премине към основните йога  упражнения за деня, както и за зареждане с Прана (жизнена енергия). Йога поздравът към слънцето е една от най-популярните йога практики по света. Но ползите на този поздрав минават далеч тези на обикновена загрявка.Прочетете тук →