ЙОГА КУРС ЛЪКИ БАНСКО

5 или 4 дни в апартхотел Лъки Банско СПА&Релакс*****

Периоди на провеждане:

  • prakashкурсове с пракаш индийски йога инструктор 24 – 28 юли 2019 г. 25 – 29 септември 2019 г. 27 ноември – 01 декември 2019 г.

НАПРАВИ РЕЗЕРВАЦИЯ

Цени:

Цените за 1 участник при пълен пансион и самостоятелно настаняване в студио Лукс за целия престой са:

• За 4-дневен курс (3 нощувки) – 254 евро.
• За 5-дневен курс (4 нощувки) – 318 евро

С какво
се отличаваме

  • prakash

    Пракаш
    индийски йога инструктор

  • Мукеш Мамгейн

    МУКЕШ МАГМЕЙН
    индийски готвач по Аюрведа

  • йога сесии

    4 ЧАСА ЙОГА СЕСИИ
    (сутрин, следобед, вечер)

  • йога масажи

    Масаж 50 мин.
    (включен в цената)

  • ниво на хотела

    5 ЗВЕЗДНО НИВО
    в хотел Лъки Банско

  • преходи

    ЕЖЕДНЕВНИ ПРЕХОДИ
    в планината

И ОЩЕ

  • КОННА ЕЗДА

    КОННА ЕЗДА

  • ЛЕКЦИИ ПО ЙОГА

    ЛЕКЦИИ ПО ЙОГА

  • ПИКНИК

    ПИКНИК

  • ПРИЕМ НА ЗЕОЛИТ

    ПРИЕМ НА ЗЕОЛИТ

ПОЛЗИТЕ
ОТ ЙОГА ЗА ВАС

Yoga pose





  • HORSEBACK RIDING

    ПОЛЗА 1

    Яма (Yama) – Принципите на яма изграждат външна, обществена самодисциплина, която е изключително важна, когато се следва пътят на източната наука.

  • HORSEBACK RIDING

    ПОЛЗА 2

    Нияма (Niyama) - укрепва личността на човека и му дават възможност сам да изучава себе си – своите реакции и поведенчески модели, в голяма дълбочина.

  • HORSEBACK RIDING

    ПОЛЗА 3

    Асана (Asana) - стимулират мускулите и нервите по специфичен начин, допринасяйки за създаването на най-важното условие за практикуването на йога – физическо тяло с идеално здраве

  • HORSEBACK RIDING

    ПОЛЗА 4

    Пранаяма (Pranayama) - Контролът на жизнената енергията има огромна полза за физическото здраве, както и за успокояване и балансиране на умствените процеси и психичните реакции.

  • HORSEBACK RIDING

    ПОЛЗА 5

    Пратяхара (Pratyahara) - Тази практика балансира и успокоява петте сетива – зрение, слух, обоняние, допир и вкус. Напрежението в ума намалява значително дори след кратко „отдръпване“ навътре. .

  • HORSEBACK RIDING

    ПОЛЗА 6

    Дхарана ( Dharana) - Тренират се волята и постоянството; мозъкът подобрява способността си да запаметява; увеличават се вниманието, както и устойчивостта на мисловните процеси.

  • HORSEBACK RIDING

    ПОЛЗА 7

    Дхяна (Dhyana) - помага да преодолеем тези ограничения – да осъзнаем по-фините и позитивни сили в себе си, да развием способности (като интуицията например).

  • HORSEBACK RIDING

    ПОЛЗА 8

    Самадхи (Samadhi) - четвъртото състояние на съзнанието, което надхвърля трите нормални: на събуждане, сънуване и сън без сънища. Човекът, който постига самадхи, се превръща в дар за своето общество .

ВИЖТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ПОЛЗИТЕ ОТ ЙОГА

ПОЛЗИТЕ ОТ АЮРВЕДИЧНОТО ХРАНЕНЕ

Включват се всички видове храни, но съчетани в подходящи комбинации. В аюрведичното хранене продуктите могат да се комбинират така, че да се постигне синергичен ефект с цел подобрение на здравето.

  • ayufoodayufoodayufoodayufood
  • ο Аюрведичният начин на хранене ни позволява да консумираме всички видове храни, като ни дава напътствия за различните концепции и ни помага да осъзнаем ролята на правилното хранене в нашия живот.
    ο Обръща се специално внимание на храносмилателния процес и поддържането на метаболизма в баланс.
    ο Аюрведичното хранене има индивидуална насоченост – съобразено е с възрастта и местоположението на човека и отчита промените в сезоните и времето. Тази гъвкавост прави концепцията по-близка на хората и улеснява приложението на хранителния режим в ежедневието.

    ВИЖТЕ ВСИЧКИ ПОЛЗИ

КОИ СА 100-ТЕ НАЙ-ИЗПОЛЗВАНИ АСАНИ

АСАНИ ОТ ИЗПРАВЕНА ПОЗИЦИЯ

  • АСАНИ Тадасана
    (Tadasana)
  • АСАНИ Урдва Намаскарасана
    (Urdhva Namaskarasana)
  • АСАНИ Вирабхадрасана
    (Virabhadrasana)
  • АСАНИ Утхита Хаста Падасана
    (Utthita Hasta Padasana)
  • АСАНИ Гарудасана
    (Garudasana)


АСАНИ ОТ ИЗПРАВЕНА ПОЗИЦИЯ С НАВЕЖДАНЕ НАПРЕД

  • АСАНИ Парсвотанасана
    (Parsvottanasana)
  • АСАНИ Прасарита Падотанасана
    (Prasarita Padottanasana)
  • АСАНИ Бадха Хаста Утанасана
    (Baddha Hasta Uttanasana)
  • АСАНИ Утанасана
    (Uttanasana)

АСАНИ В КЛЕК

  • АСАНИ Уткатасана
    (Utkatasana)
  • АСАНИ Париврта Уткатасана
    (Parivrtta Utkatasana)
  • АСАНИ Утката Конасана
    (Utkata Konasana)
  • АСАНИ Ватаянасана
    (Vatayanasana)
  • АСАНИ Маласана
    (Malasana)


АСАНИ ОТ ПОЗИЦИЯ КОЛЯННА ОПОРА

  • АСАНИ Марджасана
    (Marjaryasana)
  • АСАНИ Битиласана
    (Bitilasana)
  • АСАНИ Вяграсана
    (Vyaghrasana)
  • АСАНИ Ека Пада Саламба Капотасана
    (Eka Pada Salamba kapotasana)
  • АСАНИ Адо Мукха Сванасана
    (Adho Mukha Svanasana)


АСАНИ ОТ ПОЗИЦИЯ ЛИЦЕВ ЛЕГ

  • АСАНИ Дханурасана
    (Dhanurasana)
  • АСАНИ Ащангасана
    (Ashtangasana)
  • АСАНИ Бхуджангасана
    (Bhujangasana)
  • АСАНИ Макарасана
    (Makarasana)
  • АСАНИ Шалабасана
    (Shalabhasana)


АСАНИ ОТ ПОЗИЦИЯ ТИЛЕН ЛЕГ

  • АСАНИ Урдва Прасарита Падасана
    (Urdhva Prasarita Padasana)
  • АСАНИ Супта Падангустхасана
    (Supta padangusthasana)
  • АСАНИ Парипурна Навасана
    (Paripurna Navasana)
  • АСАНИ Матсясана
    (Matsyasana)
  • АСАНИ Паванмуктасана
    (Pawanmuktasana)


АСАНИ ОТ СЕДЯЩО ПОЛОЖЕНИЕ С НАВЕЖДАНЕ НАПРЕД

  • АСАНИ Пасчимотасана
    (Paschimottanasana)
  • АСАНИ Джану Ширшасана
    (Janu Sirsasana)
  • АСАНИ Баласана
    (Balasana)
  • АСАНИ Сасангасана
    (Sasangasana)
  • АСАНИ Симхасана
    (Simhasana)


АСАНИ ОТ СЕДЯЩО ПОЛОЖЕНИЕ

  • АСАНИ Дандасана
    (Dandasana)
  • АСАНИ Бадха Конасана
    (Baddha Konasana)
  • АСАНИ Упависта Конасана
    (Upavistha Konasana)
  • АСАНИ Парватасана
    (Parvatasana)
  • АСАНИ Вирасана
    (Simhasana)


АСАНИ С ОГЪВАНЕ В СТРАНИ

  • АСАНИ Утхита Триконасана
    (Utthita Trikonasana)
  • АСАНИ Утхита Парсваконасана
    (Utthita Parsvakonasana)
  • АСАНИ Париврта Джану Ширшасана
    (Parivrttta Janu Sirsasana)
  • АСАНИ Ардха Чандрасана
    (Ardha Chandrasana)
  • АСАНИ Паригхасана
    (Parighasana)


АСАНИ С ОГЪВАНЕ НАЗАД

  • АСАНИ Ханумасана
    (Hanumanasana)
  • АСАНИ Устрасана
    (Ustrasana)
  • АСАНИ Урдва Данурасана
    (Urdhva Dhanurasana – Chakrasana)
  • АСАНИ Капотасана
    (Kapotasana)
  • АСАНИ Анджанеуасана
    (Anjaneyasana)


АСАНИ ТРЕНИРАЩИ БАЛАНС

  • АСАНИ Ширшасана
    (Sirsasana)
  • АСАНИ Бакасана
    (Bakasana)
  • АСАНИ Маурасана
    (Mayurasana)
  • АСАНИ Аштавакрасана
    (Ashtavakrasana)
  • АСАНИ Адо Мукха Врксасана
    (Adho Mukha Vrksasana)


ОБЪРНАТИ АСАНИ

  • АСАНИ Ширшасана
    (Halasana)
  • АСАНИ Сарвангасана
    (Sarvangasana)
  • АСАНИСупта Конасана
    (Supta Konasana)
  • АСАНИ Супта Пасчимотасана
    (Supta Paschimottasana)
  • АСАНИ Карнапидасана
    (Karnapidasana)

ВИЖТЕ ВСИЧКИ 100 АСАНИ


ВИДОВЕ ЙОГА В
НАШИЯ КУРС

  • yoga1
  • Сатянанда йога

    Основател на системата Сатянанда йога е Шри Свами Сатянанда Сарасвати и неговите последователи. Този стил йога съчетава разнообразни йога практики, измежду които: асани (физически пози), чрез които се постига баланс между ума и тялото чрез физическото тяло, дихателните практики (пранаяма), с които се въздейства на енергийното тяло (поизвестно като чи или ки в някой други системи), медитация – практика, с която се постига фокусиране и успокояване на ума.

    НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ
  • yoga1
  • Раджа йога

    Раджа йога е система, която е създадена и описана от мъдреца Патанджали в създадените от него „Йога сутри“. В текста са обхванати всички осем фази от йога практикуването и всички те, взети заедно, са известни като Раджа йога. Йогийската система Раджа йога е обширна. Тя се занимава с човешкото поведение и личност, и постигането на усъвършенстване.

    НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ
  • yoga1
  • Хатха йога

    Понятието Хатха йога традиционно се ползва, за да опише физическите практики от асана. Най-често този вид йога се практикува чрез позите и асаните. Сричката ха носи смисъла на жизнената сила, която действа на физическото тяло, а тха се отнася до читта (умствената сила). Хатха йога е своеобразен катализатор, който събужда и двете енергии, които пък направляват нашия живот. Техниките, които се използват в този стил йога, пречистват и хармонизират целите системи на физическото тяло, а ума го фокусират. Тези практики са прелюдие и подготовка за по-сложните практики като кундалини и чакра.

    НАУЧЕТЕ ПОВЕЧЕ

Вижте още видове йога

КАКВО СПОДЕЛЯТ НАШИТЕ КЛИЕНТИ

Запалена съм по йогата от близо 15 години и с нетърпение очаквах да посетя курс, който съчетава планинска почивка с любимите ми занимания.Прочетете тук →

Светлана

Luckyyoga
5.0
2018-04-26T08:28:17+03:00

Светлана

Запалена съм по йогата от близо 15 години и с нетърпение очаквах да посетя курс, който съчетава планинска почивка с любимите ми занимания.Прочетете тук →
Приятно съм изненадана от йога курса, който провеждате в Лъки Банско! Чудесна атмосфера в хотела, прекрасен и вежлив персонал, изключително компетентен йога инструктор. Продължавайте в същия дух!

Мария

Luckyyoga
5.0
2018-04-26T08:29:49+03:00

Мария

Приятно съм изненадана от йога курса, който провеждате в Лъки Банско! Чудесна атмосфера в хотела, прекрасен и вежлив персонал, изключително компетентен йога инструктор. Продължавайте в същия дух!
Здравейте, Пишем ви, за да изкажа огромното си възхищение по организацията на курса по йога. Бях за 6 прекрасни дни по програмата с Камал и съм заредена с много положителни емоции!Прочетете тук →

ПЕТРАНКА

Luckyyoga
5.0
2018-04-26T08:32:11+03:00

ПЕТРАНКА

Здравейте, Пишем ви, за да изкажа огромното си възхищение по организацията на курса по йога. Бях за 6 прекрасни дни по програмата с Камал и съм заредена с много положителни емоции!Прочетете тук →
5.0
3

ВИЖТЕ ОЩЕ ОТЗИВИ

ПОЛЕЗНИ СТАТИИ

Йога асани за втора чакра

Втора чакра в йога се нарича свадхищана – или сакрална, а също и сладка чакра, и е разположена в долната част на корема. Можем да я намерим, поставяйки четири пръста точно под пъпа си. Сакралната чакра е оранжева. Според древните вярвания, свадхищана се подчинява на енергията на богинята Ракини.Прочетете тук →

Йога асани за първа чакра

Въпросът за броя на чакрите съвсем не е еднозначен. Той е обект на дебат между отделните учения – йога, будизъм, хиндуизъм и техните тантрически (т.е. езотерични) разновидности. Именно това е, което поражда объркване по темата сред повечето хора. Всъщност говорейки за чакри, ние говорим за онези центрове в нашето тяло, в които е концентрирана жизнената ни енергия.Прочетете тук →

Край на йога курс

В древността учителите по йога са предавали устно знанията си на учениците и това е продължило хиляди години. От самосебе си се разбира, че в традициите на йога се отдава огромно значение на учителя.Прочетете тук →

Йога инструктор в Лъки Йога

Йога не е просто фитнес Йога не е само пози и упражнения, макар че от точното им изпълнение зависи дали ще се получи благоприятният ефект за физическото, духовно и умствено здраве. Това не е фитнес, а състояние, начин на мислене и живот, път към среща със самия себе си и опознаване на вътрешното АЗ, към вътрешната хармония, към духовното израстване. Съществена част от този път е и медитацията, при която отпадат ограниченията от идентичностите и духът се слива с умиротворената безкрайност. Йога е път към развитата способност за концентрация, спокойствието, удовлетвореността, щастието, абстрахирането от негативните емоции и стреса. Има много видове йога, но при всичкиПрочетете тук →

Постелка за йога | LuckyYoga

Дали ще изберем да практикуваме йога вкъщи или в студио, постелката за  заниманията ни – някои я наричат „шалте“, други – „мат“, а в някои случаи може да се нарече и „килимче“, е неразделна част от нашата тренировка. Разбира се, повечето студиа предлагат постелки за общо ползване, но пък друго си е, когато имаме своя собствена и можем да я носим навсякъде със себе си. А защо постелката ни е непременно необходима? Ако някога сте опитвали да практикувате йога вкъщи на паркета през зимата, сигурно вече сте забелязали, че е ужасно хлъзгаво. Това граничи с йогическа трагикомедия, например когато дойде време за поза „гледащо надолуПрочетете тук →

Йога курсове | LuckyYoga

Йога е древно учение, което произхожда от Южна Азия и вече е на повече от пет хиляди години. Зародило се е преди хиляди години, днес то вече се е разпространило по целия свят, еволюирайки вследствие на контакта си с много различни култури. Всъщност йога е комплексно учение с няколко разклонения – раджа (медитативна йога) карма (йога на самоотрицанието и безкористното действие) бхакти (сърдечна йога) джнана (йога на мъдростта) тантра (йога на сетивността, ритуалите, известна най-вече с досега си със свещената сексуалност) хата йога – тази с физическите „упражнения“, наречени асани. Днес има няколко вариации на хата йога, които са набрали особена популярност –ащанга, шивананда, бикрам(гореща или хот йога,Прочетете тук →

седмични тренировки

Много хора, които сега тепърва започват да се занимават с йога, се питат колко често трябва да се отдават на практика. Преподавателите по йога често споделят, че се чувстват като лекар, към когото се обръщат пациенти за рецепта – какъв е определеният брой часове, които трябва да посетим, за да постигнем конкретни цели. Наистина няма кратък отговор на този въпрос. Защото независимо от какво се интересуваме – дали това е да станем по-силни, по-гъвкави, дали лекуваме травматично място или пък се надяваме да загубим няколко килограма, светкавичният ефект при йога наистина не съществува. Освен това, както много йоги вероятно ще отбележат, йога не е простоПрочетете тук →

yoga-nidra

Всичко, от което имате нужда, е да затворите очи Йога нидра, известна също като „съзнателен“ или „йогийски сън“, е форма на възстановителна медитация. Той може да тялото и ума да възвърнат своя тонус и е идеален за справянето на проблемите като липса или невъзможност за сън. Нидра е тантрична медитативна практика, която предизвиква мозъчни вълни, свързани с покоя и храносмилането. По време на сесиите вниманието ни е съсредоточено върху нашето дишане и бива преведено през тялото, като по този начин активираме състояние на липса на усилие и абсолютен покой. Освен че е изключително мощна техника за медитация, нидра е и една от най-лесните йога практикиПрочетете тук →

Отслабва ли се от йога?

Откакто йога стана популярна и у нас, един от най-често задаваните въпроси на хората, които обмислят дали да не започнат да я практикуват е отслабва ли се от йога.Прочетете тук →

Йога за бременни жени

Според различни научни изследвания, подкрепени от водещи медицински клиники, практикуването на йога по време на бременност е не само напълно безопасно за майката и плода, но и помага за постигане на психо – физически баланс на бъдещата мама.Прочетете тук →